We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Peruskoulu

by Peruskoulu

• Streaming + Download

Purchasable with gift card

1.
Jokainen päivä on kuumempi kuin edellinen. Mikään ei muutu, harmaat jonot tallovat tuhkassa. Mitä sä luulit? Tuntuuko että sua on kusetettu?. Kuuntele tulta. Se levittää tulen sun tehtaisiin. Ala laske milloin tää kaikki lopulta päättyy. Rukoile että sun Jumalasi uskoo suhun.
2.
Mitä sä odotat? Huomistako? Mistä sä tiedät ettet oo silloin sun omissa hautajaisissa? Pahimmat pelot muuttuvat todellisuudeksi ja sä ymmärrät vihdoin et sun jokainen haave jäi toteutumatta. Kuolema tulee kun kuolema tulee. Ja kuolema tulee.
3.
Markkinoita, rahaa, aikatauluja. Älä laula niiden orjalauluja. Viimeiselläkin aterialla, täytä sun ruumiis materialla. Unohda se mitä opetettiin, se mihin sut totutettiin.
4.
Äänet sun päässä pitää sut maassa ristii sun kädet sä venaat jo seuraavaa elämääsi. Äänet sun päässä pitää sut maassa ristii sun kädet Sä haluut et jokainen katuu sun kaa Sisäinen kyttä Se lukee sulle lakia Se on sisäinen vankila.
5.
Mitään ei oo unohdettu kivet pysyy käsissä. Ihmiset vapaiksi, eläimet pois häkeistä. Kahleet paskaksi!
6.
Sä pysyt laatikossa ja ruokit harhoja. Vihaat vähän kaikkee ja pelkäät varjoja. Sulla on rikkinäinen ja väkivaltainen maailmankuva! Sä et avaa silmiäsi vahingossakaan. Et voi olla turvassa laatikossakaan. Sulla on rikkinäinen ja väkivaltainen maailmankuva!
7.
Sä oot yksin. Sulla on vaan sun systeemi ja sekin on rikki. Ketään ei kiinnosta sun umpikuja. Eikä se paljon tää tyhjyys maksoi. Vitun kallis ja pimeä huone ja lukitut ovet.
8.
Ei Tulevaisuutta. Sä et tiedä mitään. sulla on vaan sun usko ja vähän katkeruutta. Väsynyttä paskaa, sua ei voi pelastaa. Ei tulevaisuutta. Ristitulta. Liikaa ihmisiä. Miksi ne kaikki tuijottaa sua. Sä et pääse pakoon. Ne kuulee sun jokaisen sydämenlyönnin. Ristitulta- Kaaoksen keskellä. Ristitulta- Sun omassa päässäsi. Kuka sä luulitkaan olevasi niin sä et oo sitä. Muut tietää paremmin jokaisen sun ajatuksesi.
9.
Tehtaiden varjot ruumiiden päällä. Ihmiset hautaavat itsensä täällä. Kirous ei katkea. Kirousta jatketaan. Tuomiopäivä. Ikuinen sota. Kuluta kunnes oot kuoleman oma.

credits

released April 22, 2015

license

Some rights reserved. Please refer to individual track pages for license info.

tags

about

PERUSKOULU Finland

contact / help