We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

7-

by PERUSKOULU

• Streaming + Download

Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

€7 EUR  or more

1.
Koneet on tulleet että me saisimme koneita lisää avaa sun pääs ja jokainen tavara ryömii sun sisääs Älä tyrkytä paskaa Alennustilassa on uusi musta: kopio kerran jo kopioidusta. Älä tyrkytä paskaa
2.
Sulla on unelma. Sä toivot näkeväsi maailman polvillaan. Mut sä et näe muuta kuin rapistuneen todellisuuden. Tiiliseinää! Tiiliseinää! Sä katsot peilistä, ja luulet näkeväsi kaikkien aikojen sotasankarin. Mut sä et oo sankari. Tiiliseinää! Tiiliseinää!
3.
Peruskoulu - Eri Tie (free) 01:45
Jos sun elämä on ennaltamäärätty, ei haittaa mua, pidä sun taivas Eri tie, eri totuus, eri elämä. Mut älä huuda turhaan, jumalasi nimee. Mä en halua kuulla. Pidä sun taivas. Eri tie, eri totuus, eri elämä.
4.
Rasisti ei oo ongelma sulle tänään. Hakaristi naurattaa ja kusipäät nauraa sun kaa. Natsisympatia ei oo sympatiaa. Varo peilikuvaas. Sieltä katsoo ihminen. Erilainen joka päivä eiks oo vitun pelottavaa. Natsisympatia ei oo sympatiaa.
5.
Turvapaikka vai hukkumiskuolema? Pinnalla tänään pohjalla huomenna. Turhaan sä huudat kuuroille korville. Meillä on paikka systeemin orjille. Eihän sua oo ees olemassa. Sua ei löydy ees papereista Meillä on paikka systeemin orjille. Turhaan sä huudat kuuroille korville. Pinnalla tänään pohjalla huomenna. Turvapaikka vai hukkumiskuolema?
6.
Epäonnistumisia. Liikaa kompastumisia. Lopullinen putoaminen. Yksi horjahdus liikaa. Ei ollut taivas kattona. Elämää juoksumattona.
7.
Joka vitun tavu täynnä järjetöntä vihaa. Eripuraa ja disharmoniaa. Paskaa analyysia maailmantilasta. Sun takapihasta, muukalaisvihasta. Huorittelua suomenlipun takaa. Siinä on sun sananvapaus. Vitun huvittavaa. Sä et oikein ymmärtänyt historiaa koskaan. Vain natsipartioita ja valkoista roskaa.

credits

released March 4, 2016

license

tags